onsdag 28 september 2011

Jag säger det igen...

Tiden bara flyger iväg här. Veckorna går så snabbt, och det känns inte som jag har varit här redan 4 veckor sedan tillbakaresan efter sommarn i Sverige. Min plan är att åka hem i slutet av november för en vinter och jul hemma . Det är inte länge kvar till dess, kanske det är tid för att börja julklappsjakt här i Shanghai.
Men först innan november så ska jag och Thomas på semester och efter det, den 14:e oktober kommer mina fina vänner Fröken Dahl och Mathias. Det ska bli så kul att de vill komma och hälsa på oss och få uppleva Shanghai. Det kommer bli en aktiv vecka med allt som man bör göra när man här. Det ska bli så fantastiskt, jag längtar!

Idag är det dax att ta fram den lilla resväskan och börja packa inför vår resa till Filippinerna imorgon. Man får tänka till en extra gång vad som ska med, man får endast ha 10 kilo i bagage och jag som tycker 23 kilo med SAS är lite, hur ska detta gå. Fick dock ett tips innan, att på Boracay är det flippflops som gäller så klackskorna får stå kvar i Shanghai :-)


Idag får det bli en midsommarbild på paret som gästar Shanghai i oktober...
Välkomna Fröken Dahl och Mathias.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar