onsdag 4 maj 2011

Sverige besök.

Nu är ett nytt glatt gäng och hälsar på. I fredags landade Elisabeth och Patrik, och i lördags kom Thomas kollega Hasse fram.

Patrik är här för att jobba, strax utanför Shanghai. Han åkte igår till jobbet och kommer tillbaka på fredag, under tiden får jag ha Elisabeth för mig själv här i Shanghai. Ni kan ju då förstå vad vi hittar på, jo - shopping , shopping ... o shopping! Detta är ett paradis för Elisabeth. =)

I söndags beslöt jag och Thomas att fick lov att ta dem på en härlig söndagsbrunch med fantastisk utsikt.
Givetvis pratar jag om vårt favorit ställe, Radisson, kostar lite mer men det är det värt att unna sig ibland.
Jag tyckte de uppskattade brunchen mycket bra, speciellt Hasse, han åt konstant i 2 timmar. Inte någon av oss har sett någon äta så mycket , men är det buffé så är det. Finns inga regler och vill man testa allt så blir det mycket mat.

Utsikten från Radisson på 45 våning.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar