söndag 5 december 2010

Mycket nu.

Ja nu känns det verkligen som tiden går lite för snabbt... och hur ska vi hinna allt. Inte för att vi inte kommer hinna med flyget den 7:e jan, utan mycket ska vara klart redan innan onsdag denna vecka. På onsdag är det dax för Thomas, han flyger till Detroit och innan dess är det hel del som måste vara klart inför flytten. Ja ja...det löser sig alltid och denna vecka jobbar jag bara halvtid, det känns skönt! Det är min sista vecka på Eniro. Det känns konstigt att lämna mitt jobb , men med spänning vill jag lova... Shanghai here we come!

1 kommentar:

  1. hej vännen!
    var inne på jobbet o hälsade på i tisdags. men du hade visst redan slutat. hade varit kul o ge dig en lycka till-kram inför resan.
    tack för presenten. hittade ingen privat mail till dig, för jag hade ett par bilder på August tillsammans med den gulliga presenten.
    ha det nu så himla bra o ta hand om er.
    maila mig gärna så att jag får din privata adress.

    kram!

    SvaraRadera